Introductie aanvragen

Leuk dat je kennis wil komen maken met de schietsport en onze vereniging. Laat via onderstaand formulier je gegevens achter, dan nemen we zo snel mogelijk contact met je op.

Je kennismaking bij Wilhelmina

Iedereen is welkom om vrijblijvend kennis te maken met onze verenging. Deze introductie periode bestaat maximaal uit twee donderdagen. Tijdens je kennismaking word je begeleid door een gecertificeerde trainer die er op toe ziet dat je introductie met de schietsport veilig verloopt voor jezelf en onze leden.

Introductie avond

€15 9,95

Een leuke avond waarbij je kennis maakt met de schietsport en Wilhelmina.

Alles wat je nodig hebt voor de introductie zit bij de prijs in, inclusief een drankje, doelkaarten en munitie.

Naam(Vereist)
Wil je nog wat kwijt? Kom je bijvoorbeeld met meerdere personen of is er iets wat we moeten weten? Vul dat dan hier in.
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

De geschiedenis van Wilhelmina

Schietsportvereniging Wilhelmina is bij koninklijk besluit opgericht op 17 oktober 1894. Daarmee zijn we een van de oudste verenigingen van Nederland.

Onze sponsoren

logo Dijkstra Zon Wind waterstof technoek