Lid worden bij SV Wilhelmina

Direct aanmelden als lid

Ben je volledig overtuigd en wil je je direct aanmelden? Dat kun je je gegevens digitaal met ons delen. Na het ontvangen van je gegevens nodigen we je uit voor een persoonlijk kennismakingsgesprek. Tijdens deze kennismaking vertellen we je alles over het lidmaatschap en de trainingsperiode onder begeleiding van een van onze KNSA gecertificeerde instructeurs.

Aanmelden als lid

We kijken ernaar uit om je te verwelkomen!

Jeugd

15,-

Studenten

20,-

Leden

25,-

Nog niet helemaal zeker?

Weet je nog niet zeker of je lid wil worden? Dan kun je je vrijblijvend aanmelding voor een uitgebreide kennismakingsavond. Samen met andere geïnteresseerden ben je een avond van harte welkom. Aan de introductie zijn de kosten van 15 euro verbonden. Dit is inclusief een drankje en alle benodigdheden om te schieten.

Tijdens deze introductieavond maak je uitgebreid kennis met onze vereniging. Ook ga je onder begeleiding zelf schieten en staan onze leden klaar om al je vragen te beantwoorden.